12 feb. 2010

Leopard print nails

Nu e tocmai animal-printul clasic cu care v-ați obișnuit, însă mi-am dorit să fiu creativă și să inventez ceva nou și draguț.
Iată rezultatul:
Animal print pink nails by Criss-Teen.
Ce am folosit?
Pentru bază am aplicat două straturi de ojă AVON Mirror Shine în nuanța Polished Pink. Apoi am făcut ca niște buline ciclam cu oja Manhattan Lotus Effect (nuanța 46D). Am lăsat să se usuce bine și am conturat bulinele ciclam cu Enamel Art 1000 bleumarin, astfel încât am obținut modelul de leopard.
What I used by Criss-Teen.
Nu ezitați să fiți voi însele creative! Când vine vorba de imaginație, nu există niciodată limite, deci puteți folosi orice altă combinație de culori - așa că aștept pozele și sugestiile voastre pe mail!
Animal print pink nails by Criss-Teen.