16 iun. 2011

Primul meu review - gama Syoss

Nu am scris niciodată aşa serios pe blog; dar de data asta mă apuc şi vreau să fac un review la două dintre produsele pe care le folosesc zilnic.

SYOSS MAX HOLD - Spray fixativ
E cel în nuanța verde. Pe mine mă ajută mult, pentru că oferă fixare mega-mega puternică. Pentru alții l-aș recomanda pentru evenimente serioase la care trebuie să îți menții coafura ore în șir - nu vă lasă la greu! Este ușor de periat după și nu lasă părul îmbâcsit.
Avantaje:
  • accesibil ca preț;
  • gamă profesională - așa spune reclama, tind să le dau dreptate;
  • fixare perfectă;
  • se usucă repede;
  • ambalaj practic;
  • conținut 300 ml.
Dezavantaje:
  • în unele super-marketuri costă 20,99, în altele 12,99;
  • ca orice alt fixativ, usucă (deshidratează) părul datorită conținutului de alcool.
Per total îi dau 5 din 5, pentru că nu mă pot despărți de el. Deocamdată este cel mai bun produs pe care l-am folosit.

Am mai încercat SYOSS SHINE & HOLD - Spray fixativ (roz). Este puțin mai blând decât cel verde, perfect pentru utilizarea zi de zi. Îl recomand oricărui tip de păr, oricărei lungimi.


Mult spor la stilizat părul!!

Un comentariu:

sigina spunea...

o sa il incerc :) :*