10 iul. 2012

Vertical ombre nails

Hey, girls!
M-am gândit ca azi să vă surprind cu ceva nou, în consecință vin cu un tutorial destul de drăguț și simplu pentru unghiuțele voastre fashion: ombre nails într-o variantă mult mai fresh și mai accesibilă tuturor, mult mai simplu de realizat acasă fără a face prea multă mizerie.
Sigur că toată lumea a văzut pe youtube filmulețele cu omble nails făcute cu burețelul (metodă pe care eu o consider greoaie și dezordonată totodată, cu risc crescut de fail în primele încercări); la fel, sigur v-a fascinat tehnica one-stroke, atât de populară și totuși accesibilă doar profesioniștilor.
Ce vă propun eu astăzi - o combinație dintre cele două. Nu e greu deloc, puteți să realizați modelul cu ojă clasică și aveți nevoie doar de un penson cu vârful rotunjit (eu am ales să sacrific o pensulă de machiaj în acest scop, lată cam cât unghiile mele).
Aveți nevoie de: șervețele (pentru a evita accidentele), ojă în două culori, pe care sunteți absolut libere să le alegeți, pensulă, dischete de vată și acetonă, pentru a curăța pensula ori de câte ori este nevoie, o suprafață pe care să puneți oja, vă recomand o folie de plastic fiindcă nu absoarbe.
Ați făcut rost de cele de mai sus? Ok, să trecem la treabă!
În cazul în care ojele alese de voi au o ușoară transparență, vă sugerez să aplicați o "bază" de ojă albă mată.
După ce acest pas este complet sau omis, în funcție de caz, înmuiați pensula cu fiecare parte a ei într-una din culori. Lăcuiți de la rădăcina unghiei spre vârf, apoi repetați operațiunea dacă este necesar, dar nu înainte ca primul strat să se usuce complet.


Simplu ca bună ziua, nu-i așa? Dacă este nevoie, ștergeți pensula pe o dischetă de vată înmuiată în acetonă înainte de a face următoarea unghie. Este opțiunea voastră dacă aplicați sau nu top coat peste model.




Rezultatul meu:


Vă place?
Până la următoarea postare, kisses, butterflies and rainbows,


Niciun comentariu: