16 iul. 2012

Lip tint reviews

Salutare!
După cum v-ați dat seama și din titlu, postarea de astăzi este despre lip tint, lip stain sau ruj lichid - spuneți-i cum vreți voi. Arată ca un gloss, însă textura și culoarea lui sunt ale unui ruj rezistent, de cele mai multe ori mat. Eu am încercat două produse de la firme diferite și cu prețuri relativ opuse, apoi le-am comparat cu "rujul verde al bunicii" - care după părerea mea seamănă foarte mult cu lip stains prin rezistența și culoarea lui, dar este sub formă de stick.


#1 - Maybelline 10h SuperStay Tint Gloss în nuanța (cred că) Berry Heavenly
L-am achiziționat din Viena la prețul de 13.99 euro
Pro: consistență bună, culoare vie și radiantă, finish lucios, aplicator inovator și practic, rezistență satisfăcătoare, 3-4 ore arată impecabil; mi-am sărutat prietenul purtând acest lipstain și nu am provocat accidente, va să zică ăsta e un mare plus...
Contra: evident, nu rezistă 10 ore așa cum promit ei; totul este perfect până când se umezește puțin, atunci începe să dispară de pe buze; lasă urme destul de inestetice dacă nu este demachiat corect și în profunzime. De asemenea, în momentul de față faptul că nu îl pot găsi în România constituie un mare dezavantaj.
L-aș mai cumpăra? Sigur că da, toate nuanțele sunt frumoase. Este perfect pentru orice fel de eveniment, punând o pată de culoare și dând personalitate inclusiv celui mai banal machiaj. Mie îmi place să-l port cu nuanțe nude sau în stil pin-up cu liner negru.

#2 - Oriflame Very Me Clickit Lip Stain în nuanța Red
De la Oriflame, l-am luat pe vremea când costa 6.99 lei. Acum e 8.99.
Pro: consistență satisfăcătoare, culoare frumoasă, aplicator practic, preț avantajos.
Contra: mi-aș fi dorit să coloreze mai tare, dar pentru asta trebuie să aplic 2-3 straturi; cu cât e mai mult, cu atât parcă rezistă mai puțin; poate fi achiziționat doar prin intermediul unui reprezentant Oriflame, ceea ce eu consider că este un dezavantaj.
L-aș mai cumpăra? Probabil că da, pentru că este ideal pentru toată ziua și conferă un aspect fresh fără să fie ostentativ. De cele mai multe ori îl completez cu un chap stick și e numai bun.

#3 - Rujul bunicii în singura nuanță care există - verde care se face cyclam
Rujul bunicii este surprinzător de ieftin (sub 10 lei), se găsește în toate magazinele de chilipiruri și are o rezistență extraordinară pe buze, din păcate nu și la transfer.
Culoarea lui cyclamen aprins sau zmeuriu este numai bună pentru zilele de vară.
Mi-a spus cineva că are ingrediente dubioase în el, dar e mă bazez pe faptul că generații întregi l-au folosit cu succes.

Pe viitor mi-ar plăcea să încerc carioca aceea de la Max Factor.
Pe voi ce produs cosmetic v-a "cucerit" în ultima perioadă?

Un comentariu:

sigina spunea...

rujul bunicii:)