14 iul. 2012

Cheap and chic - fedora summer hat

Buna, fetelor!
Nu-i așa că toate ne dorim să arătăm bine? Desigur, am spune că facem asta "cu orice preţ". Ei bine, dacă poate sa fie chic şi ieftin în acelaşi timp, atunci este perfect.
Eu am găsit o cale de a fi versatilă şi creativă cu buget redus, sursa mea de inspiraţie iniţială fiind pălăriuța din poză.
Deoarece în magazine nu găsesc niciodată ceva care să fie neapărat pe gustul meu sau potrivit bugetului studențesc, mi-am găsit o alternativă - am cumpărat o pălărie fedora bărbătească (o găsiți inclusiv în piață, bazar sau în orice magazinaș cu chilipiruri), pe care o personalizez zilnic cu o bandă satinată, o floare de textil sau o eșarfă. În acest sens, imaginația nu are limite...


Voi ce idei revoluționare ați avut vara aceasta?

















Niciun comentariu: